Nu är det dax igen. Nu är det Borneo som står på tur. Resan kommer att kategoriseras som organiserat kaos. Ta sig dit, ta sig runt....


Vi kommer att flyga till Kuala Lampur, byta flyg och ta oss till Kuching i Borneo... efter detja vem vet.

För att summera, JA ALLT KAN HÄNDA!

__________________________________________________





måndag 22 februari 2010

OOPS!

Det var skit jobbigt att ta sig till jobbet idag. Massa snö och blåst. Skit kallt. Så självklart var jag väldigt frusen när jag kom fram till min underbar arbetsplats (obs: ironi). Jag hittade två stycken värmefläktar och tänkte att nu ska jag nog bli varm. Fläkten gick igång i två sekunder sedan slocknade...ALLT! Dator, kassa och hela vårt kösystem. Vad kan man säga, oops! Lite pinsamt var det, vi var tvungna att ringa dit en elektriker som fick ändra och kolla massa uttag och system etc. Självklart var min förklaring: Jag vet inte vad som har hänt. Satt igång någon fläkt? nej absolut inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar