Nu är det dax igen. Nu är det Borneo som står på tur. Resan kommer att kategoriseras som organiserat kaos. Ta sig dit, ta sig runt....


Vi kommer att flyga till Kuala Lampur, byta flyg och ta oss till Kuching i Borneo... efter detja vem vet.

För att summera, JA ALLT KAN HÄNDA!

__________________________________________________





söndag 7 mars 2010

Har du barn??


Skulle hyra en film på hemmakväll i går, före mig i kön står en liten kille med sin mamma. När det är deras tur så tittar den lille killen på den unga och ganska snygga killen i kassan och frågar:

"Har du barn?"
Kassa killen skrattar och säger:
"Nej du det har jag inte."
Men tilläger nervöst
"Varför, har du sett någon som liknar mig?"

Jag var tvungen att gå ur kön så mycket skrattade jag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar