Nu är det dax igen. Nu är det Borneo som står på tur. Resan kommer att kategoriseras som organiserat kaos. Ta sig dit, ta sig runt....


Vi kommer att flyga till Kuala Lampur, byta flyg och ta oss till Kuching i Borneo... efter detja vem vet.

För att summera, JA ALLT KAN HÄNDA!

__________________________________________________





torsdag 4 mars 2010

Hur lätt är det att vara elegant ..


....när det är så halt hela jäkla tiden.
Jag hade klätt upp mig lite extra, snygga byxor och läckra stövlar. Fixade lite extra med håret och make-up´n.
Det första som händer när jag stiger av tåget är att jag halkar och ligger pladdask framför alla! SKIT!

När jag gått e bit ser jag en stackars tjej sitta fast i snön, alla killar bara går förbi. Jag stannar och försöker hjälpa till att putta ut bilen (stor fet volvo),efter mycket jobbande fick vi ut bilen. Vi kanlugnt säga att jag inte var lika snygg när jag kom fram till jobbet. Håret stod överallt. Sminket såg ut som en krigsmålning. Toppen!

Som ett underbart avslut på dagen halkade jag och trillade precis innan jag skulle hoppa på tåget på väg hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar