Nu är det dax igen. Nu är det Borneo som står på tur. Resan kommer att kategoriseras som organiserat kaos. Ta sig dit, ta sig runt....


Vi kommer att flyga till Kuala Lampur, byta flyg och ta oss till Kuching i Borneo... efter detja vem vet.

För att summera, JA ALLT KAN HÄNDA!

__________________________________________________





måndag 4 oktober 2010

Anna Anka?

Var ute och tog ett glas vin i helgen, mötte några människor som jag stod och pratade med. Plötsligt säger en av killarna:
"Vet du vem du påminner om?"
Jag får självklart flera ideér men säger ödmjukt:
"Nej"
"Anna Anka!" säger killen.

Jag blev så upprörd att jag gick hem. När jag satt och beklagade mig för min kära sambo så sa han tröstande.
"Du är verkligen inte lik Anna Anka, det var det dummaste jag har hört!.....Du är mycket fetare!"

Han fick en smäll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar