Nu är det dax igen. Nu är det Borneo som står på tur. Resan kommer att kategoriseras som organiserat kaos. Ta sig dit, ta sig runt....


Vi kommer att flyga till Kuala Lampur, byta flyg och ta oss till Kuching i Borneo... efter detja vem vet.

För att summera, JA ALLT KAN HÄNDA!

__________________________________________________





tisdag 19 oktober 2010

En tur i skogen med hjulben.

Vi hade tankt att ga en harlig runda i skogen. Jag inbillade mig att det skulle bli en lugn dag med vacker utsikt och mysigt strovande. Nar vi kommer fram sager Pelle:
"MEEPP MEEPP"
och drar i vag som hjulben medan jag star slokorad kvar som graben. Det var bara till att forsoka hanga pa.



De krop overallt i skogen av ormar och odler, jag var faktisk lite nervos. Vi var helt ensamma i ett naturreservat, utan kolla pa varken djur eller natur. Nu kom min bror rad (som vi fick innan vi reste) val till pass.

- Ser ni en bjorn ar det bara att springa runt ett trad for da borde inte den kunga hanga med...

- Moter ni en krockodil haller man bara den om kaken for da kan den inte gara nagonting.

- Attackerar en haj er, peta den i ogat..... sen en kniv i halsen!

Min bror....lever verkligen i harmoni med det vilda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar