Nu är det dax igen. Nu är det Borneo som står på tur. Resan kommer att kategoriseras som organiserat kaos. Ta sig dit, ta sig runt....


Vi kommer att flyga till Kuala Lampur, byta flyg och ta oss till Kuching i Borneo... efter detja vem vet.

För att summera, JA ALLT KAN HÄNDA!

__________________________________________________





tisdag 19 oktober 2010

Harliga kommentarer!

Marita: Tack for dina uppmuntrande kommentarer, vi tarval hand om oss. Vi kommer att komma hem feta och med en viss tendens till skrumplever.

Mamma: Grattis, du lyckades lagga in en kommentar! Starkt jobbat. Pelle pratar om dig hela tiden. " hade Ingela varit har nu hade hon hallt med mig..." Hors valdigt ofta. Han ville aven ha med en vin polare i Stellenboch.

Mia: Tack for det harliga smeknamnet Palshetrov. Pelles nya favorit! Vi var pa en resturang idag dar faglar flog in hur som helt. Pelle tankte pa dig!

Hedbergarna: Tack for de fina uppmuntrande orden! Alltid harligt att fa sitt ego smekt.

Annette: Med tanke pa min grammatik och harliga stavfel tror jag att vi kan vanta lite innan jag borjar skriva for tidningen! Men tack anda! Alltid kul att bli uppskattad.

Staffan: Vem forsoker du lura, klart du saknar mig! Du fornekade det lite for mycket for att jag ska tro pa det! Men jag kan ge dig ratt for legogrejen.

Susanne: Herre gud nu har halva tiden gatt, snart hors mina klackar i korridoren igen. Hur ska det ga, har inte anvant klackar pa tre veckor da. Kan handa att jag kommer in snubblande!

Lennart: Tyvar, ringen kommer ligge i sakert forvar tills jag kommer hem. Sedan sitter den pa hogerhanden.

Stor kram till er alla som kommenterar pa bloggen. Det ar helt klart en favorit att satta sig pa kvallen och lasa era inlagg! Det ar bland det forsta pelle gor nar han kommer till hotellet, bloggen och sedan lite DI pa det.

3 kommentarer:

  1. Hade gärna varit med Pelle på resan. Vinprovning hade varit fint men sen hade jag nog stoppat Pelle i för mycket. Rädda jag. Men jag håller med dig Pelle när du tror det. Ha det fortsatt härligt. Saknar er. Kram.

    SvaraRadera
  2. Härmed ger jag mig till känna och vill upplysa om att jag följer er! Fasen vad roligt ni verkar ha det, jag är något så obeskrivligt avundsjuk!!!
    Njuuuut av tiden, för här hemma suger det allanballan! Kram / Stina

    SvaraRadera
  3. Jaaaa jag vet, nu har halva tiden gått, helt sjukt.Ni verkar ha det så mysigt men jag saknar dig, jag behöver lite kvinnliga hormoner i rummet....hahahaha.Jag springer snart ner Anette och Maries dörr, måste ju få prata av mig lite.:-).Ta nu hand om vandra på safarin, vill gärna ha dig tillbaka om 11 dagar.Kraaaaaaam Susanne

    SvaraRadera