Nu är det dax igen. Nu är det Borneo som står på tur. Resan kommer att kategoriseras som organiserat kaos. Ta sig dit, ta sig runt....


Vi kommer att flyga till Kuala Lampur, byta flyg och ta oss till Kuching i Borneo... efter detja vem vet.

För att summera, JA ALLT KAN HÄNDA!

__________________________________________________





måndag 25 oktober 2010

Moooozambique

Vill bara saga att vi har kommit fram till Inhambane i mozambique. Det har varit en lang period utan varken tackning pa mobilen eller internet. Helt arligt har det inte ens funnits vagar. Vill bara beratta att vi lever (gissar pa att min oroliga mamma undrar, pelle gav sin mamma en manad till utan kontakt innan hon borjar oroa sig). Ska lagga upp bilder snart, i morgon ska vi ut och snorkla med valhajar om vadret tillater. KRAMMMMMMM

3 kommentarer:

  1. Skönt att läsa er igen. Vet att ni haft lite äventyr i Kruger parken...Ute efter mörkrets inbrott...Har inte mamma lärt er något... Var snälla med valhajarna när ni träffar dom. Kram marita

    SvaraRadera
  2. Ja efter de sms jag fått är det väl inte underligt om man blir orolig. Skönt att höra av er igen. Pelle var ju så snäll och skrev på facebook till mig. Kraaaaam från änglamamma

    SvaraRadera
  3. Hej. Det är fantastiskt trevligt att läsa om era äventyr. Jag tyckte där var massor av restauranger i Krugerpark men jag kan ha fel, minnet är inte vad det varit. Hur känns Mozambique då. Visst är det stor skillnad från Sydafrika. Visserligen är det 15 år sen jag var där men jag tror ändå att skillnaden fortfarande är stor. Hajar ja,,,, ta det nu lugnt o var rädda om er,
    Vi är bjudna till Tyringe på kalkonmiddag den 13 nov.hoppas ni kan hänga med då. Jag åker till Salzburg på onsdag i nästa vecka, där snöar det nu, det gör det knappast hos er hoppas jag. Kram Stina

    SvaraRadera