Nu är det dax igen. Nu är det Borneo som står på tur. Resan kommer att kategoriseras som organiserat kaos. Ta sig dit, ta sig runt....


Vi kommer att flyga till Kuala Lampur, byta flyg och ta oss till Kuching i Borneo... efter detja vem vet.

För att summera, JA ALLT KAN HÄNDA!

__________________________________________________





onsdag 10 november 2010

Hur man överlever en febrig pojkvän..

Visst är det fint när man tar med sig minnen hem från resan. Ibland kan man dock få med sig mer än minnen hem. Pelle har legat i 40 grader feber i nästan en vecka. (African tickbite fever) Jag måste erkänna att jag har lite svårt att hantera sjuka människor. Jag menar.. det finns en anledning till att jag blev ekonom.

Så det har varit ganska jobbigt när Pelle kryper upp bredvid mig på natten med sin feber värme. SOM TUR ÄR har jag äntligen hittat ett sätt att förhålla mig till detta:

Jag låtsas att det är Jake Black som skedar mig. (Ni som läst Twilight vet att varulvar är väldigt varma/heta!)


Detta kan komma som en chock men bilden är redigerad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar