Nu är det dax igen. Nu är det Borneo som står på tur. Resan kommer att kategoriseras som organiserat kaos. Ta sig dit, ta sig runt....


Vi kommer att flyga till Kuala Lampur, byta flyg och ta oss till Kuching i Borneo... efter detja vem vet.

För att summera, JA ALLT KAN HÄNDA!

__________________________________________________





söndag 27 februari 2011

Ankomst

Vi landade i malaysia med en small. Bokstavligt talat. Flygplanet satte i marken pa en liten hastighet pa 215 km\h och borjade svanga ordentligt. Det blev ingen applad for den piloten kan jag beratta.

Kl var 24:00 lokal tid nar vi borjade leta hotell. Efter fjarde fullbokade hotellet sag jag min chans. Jag lurade in hela gruppen pa ett lyxhotem, som i sin svaghet inte orkade saga emot. Det var fint!!

Jag tog sedan over som gruppen guide och borjade ga runt pa museum. Langst fram i gruppen marcherade jag med paraply och guidebok. "Tre tollar hog och dikterar med hela handen" som pelle sager.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar