Nu är det dax igen. Nu är det Borneo som står på tur. Resan kommer att kategoriseras som organiserat kaos. Ta sig dit, ta sig runt....


Vi kommer att flyga till Kuala Lampur, byta flyg och ta oss till Kuching i Borneo... efter detja vem vet.

För att summera, JA ALLT KAN HÄNDA!

__________________________________________________





söndag 27 februari 2011

Buko.. regnskogen

Vi har nu anlant till regnskogen. Nar vi gick av taxin var det som att bli kramad av en blot filt. Fuktigheten ar verkligen intensiv. Allt ar fuktigt (pa ett mycket osexuellt satt).

Jag har lart mig tva saker om regnskogen:

1: Det kallas regnskogen av en anledning. Jag upptackte att jag saknar mina regnbyxor som hanger pa en galje hemma i hallen.

2: Regnskogens bredband ar under all kritik. Darav inga bilder annu.

I efter middag ska vi upp i rep och klanga.
I kvall/natt ska vi ut pa battur i trasket och kolla pa krockodiler.
I morgon ska vi pa en hike i regnskogen pa nagra timmar.... vet inte hur jag kanner fo det anne. Jag kan saga att det sker under en viss press fran min kara sambo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar