Nu är det dax igen. Nu är det Borneo som står på tur. Resan kommer att kategoriseras som organiserat kaos. Ta sig dit, ta sig runt....


Vi kommer att flyga till Kuala Lampur, byta flyg och ta oss till Kuching i Borneo... efter detja vem vet.

För att summera, JA ALLT KAN HÄNDA!

__________________________________________________





onsdag 9 mars 2011

Alla flickors drom

Idag har vi lamnat KK. Vi flog till Kual Lampur och darifran till kuta baluo (eller nagot i de stilen, har varit ganska drogad av aksjuketabletter idag sa jag vet inte riktigt var vi ar annu).

Vi skulle ta oss ut till oarna (beskrivda som strandparadis) tyvarr visar det sig att det blaser formycket sa det gar inte att ta sig ut med batarna nu. Vi har checkat in pa nagon form av hor-hotell.
Stina fragade om jag kunde klara att bo har i en natt. Jovisst detta ar en rktig honeymoon svit. Ett chockrosa rum med en inknu**ad madrass och flackiga lakan. Hyllpapper till golv och knark kan kopas nere i receptionen (preventivmedel ingar!!) Hans systrar i sangen brevid och nagon form av hundmadrass brevid sangen.

MMMMMM defenitivt nagot att rekomendera till Lars Blad som hamnd for kattmuseet.

p.s Har dokumenterat rummet men kan nog inte visa det eftersom jag inte vill att min mamma ska se sin forstfodda pa horrum.

1 kommentar:

  1. Hej! Är sååå tacksam att du skonar mig. Du vet att mitt mammahjärta redan är fullt av oro men även glädje över allt du upplever. Puss o kram.

    SvaraRadera