Nu är det dax igen. Nu är det Borneo som står på tur. Resan kommer att kategoriseras som organiserat kaos. Ta sig dit, ta sig runt....


Vi kommer att flyga till Kuala Lampur, byta flyg och ta oss till Kuching i Borneo... efter detja vem vet.

För att summera, JA ALLT KAN HÄNDA!

__________________________________________________





söndag 7 februari 2010

Jag klär av mig alltså finns jag!



Jag håller nog på att bli för gammal. Var och tittade på Wallmans igår. Jätte kul, duktiga sångare och roliga framträdande. Helt plötsligt ska de göra ett ABBA-medley, tjejerna kommer ut i trosor, BH, strumpebandshållare och stay-ups. Varför måste man vara nästan naken? Under tiden rullas det in en säng som tjejerna gnider sig mot. För det var precis så ABBA gjorde. Jag tänker lite tröstande att då kommer iallafall killarna också visa lite. NÄÄÄ killarna hade full kostym.
Varför måste allt vara så jä*la naket. När vi var på skid semester och skulle hyra skidor då gjordes reklam, en naken tjejen som höll skidor för brösten. Jag är för att vara sexig och visa hud, men snart kommer det vara lesbisk porr för att göra reklam för att sälja mjölk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar