Nu är det dax igen. Nu är det Borneo som står på tur. Resan kommer att kategoriseras som organiserat kaos. Ta sig dit, ta sig runt....


Vi kommer att flyga till Kuala Lampur, byta flyg och ta oss till Kuching i Borneo... efter detja vem vet.

För att summera, JA ALLT KAN HÄNDA!

__________________________________________________





onsdag 17 februari 2010

OM jag svimmar....

Det har varit två väldigt tuffa veckor med mycket jobb och händelser. Det slutade med att jag kommer till jobbet på måndag och kommer på att jag inte ätit ordentlig mat sedan lördags kväll. Jag var minst sagt ganska matt i kroppen och less på jobbet. Mina arbetskollegor påpekar att jag ser lite risig ut. Jag försöker tänka positivt och säger att om jag svimmar så får jag i allafall åka hem från jobbet. Min chef svara mig:

"AHhh nää, svimmar du får du ligga här och vila ett tag och sedan jobba över den tid du försummat!"

Underbara jobb!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar