Nu är det dax igen. Nu är det Borneo som står på tur. Resan kommer att kategoriseras som organiserat kaos. Ta sig dit, ta sig runt....


Vi kommer att flyga till Kuala Lampur, byta flyg och ta oss till Kuching i Borneo... efter detja vem vet.

För att summera, JA ALLT KAN HÄNDA!

__________________________________________________





onsdag 17 november 2010

BUSS BUS

Skulle ta bussen från jobbet till stationen, bör tilläggas att jag hade jä**igt brottom. Bussen var för det första försenad så redan där blev jag mer stressad.
Sen är det en jävel som plingar på alla busshållplatser utan att någongår ut. Denna typ av beteende kan jag reta min något fruktansvärt på. Så jag spänner ögonen i alla misstänka på bussen.
ÄNTLIGEN kommer vi fram till stationen och det ser ut som om jag ska hinna med tåget. Då ser jag att stolpen jag har lutat mig mot hela resan har en stoppknapp på sig, som jag har stått och tryck på. OOOOPPPPSSSSSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar