Nu är det dax igen. Nu är det Borneo som står på tur. Resan kommer att kategoriseras som organiserat kaos. Ta sig dit, ta sig runt....


Vi kommer att flyga till Kuala Lampur, byta flyg och ta oss till Kuching i Borneo... efter detja vem vet.

För att summera, JA ALLT KAN HÄNDA!

__________________________________________________





onsdag 17 november 2010

Materialism slår tillbaka...

När jag kom hem från Afrika var min tanke att verkligen fundera på mina inköp och mitt materialbehov. Någon har hört detta (jag gissar agenter som håller Sveriges konsumtion uppe) för det första som händer är att vår bil går sönder. En underbar dag när man måste försöka att få kollegor att ställa upp med att putta igång bilen.

Dagen efter så har jag lite extra bråttom (eftersom jag nu måste hinna med bussen, toppen) sätter i kontakten på strykjärnet och ALLT i helalägenheten släcks ner.

Jag skulle starta datorn senare för att spela lite lugn musik (jag höll nämligen på att explodera av irritation), det visar sig då att datorn gått sönder när strykjärnet slog ut allt!

För att göra saken bättre så väljer min mobil att gå sönder. Mystisk nog går det inte på garantin.

Oroa er inte för någon ekonomisk kris i Sverige... jag håller oss flytande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar