Nu är det dax igen. Nu är det Borneo som står på tur. Resan kommer att kategoriseras som organiserat kaos. Ta sig dit, ta sig runt....


Vi kommer att flyga till Kuala Lampur, byta flyg och ta oss till Kuching i Borneo... efter detja vem vet.

För att summera, JA ALLT KAN HÄNDA!

__________________________________________________





fredag 11 mars 2011

Forsranning



Jag kan lova att det var riktigt kampigt vissa bitar. Mest for Pelle och Johan som satt langt fram. Jag korde principen, far jag inte styra tanker jag trampa (paddla).
Om ni undrar var jag ar sa ser ni en hjalm som verkar sitta pa ett barn sa ar det jag under den.



Har har vi precis kommit i land efter 17km forskampande. SAAAAA roligt. Har forsokt lagga upp filmen fran det hela men inte lyckats annu.

2 kommentarer:

  1. Härligt med ett morgonskratt och det fick lag när jag hittade dig under hjälmen. Kämpa på med upplevelser och allt roligt. Kram

    SvaraRadera
  2. Var detta i brist på tsunamis?

    SvaraRadera