Nu är det dax igen. Nu är det Borneo som står på tur. Resan kommer att kategoriseras som organiserat kaos. Ta sig dit, ta sig runt....


Vi kommer att flyga till Kuala Lampur, byta flyg och ta oss till Kuching i Borneo... efter detja vem vet.

För att summera, JA ALLT KAN HÄNDA!

__________________________________________________





måndag 7 mars 2011

The night in hell

Nar vi hade anlant till kk tog vi in pa ett litet hotell. Det sades vara lugnt och fint.
Det forsta som hander ar att jag pratar med tjejen bakom receptionen som svarar mig med en riktig mans rost. CHOCKAD!! Tredje konet.
Vart rum var valdigt litet men det var inga problem. Pa natten drar koncerten igang. Det var javlar i det ingen skon sang. Jag och Pelle hade forsta parkett med rummet alldeles ovanfor scenen. Kl 02.30 slutade skiten. Men jag blev riktigt nervos nar de borjade spela laten "all night long". ANtligen somn tankte jag. FEL!!!!
Kl 04.00 slog de upp den stora sondagsmarknaden utanfor vart hotell. Javla liv.
Behover jag saga att vi var tidigt uppe och ordnade ett annat hotell innan frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar