Nu är det dax igen. Nu är det Borneo som står på tur. Resan kommer att kategoriseras som organiserat kaos. Ta sig dit, ta sig runt....


Vi kommer att flyga till Kuala Lampur, byta flyg och ta oss till Kuching i Borneo... efter detja vem vet.

För att summera, JA ALLT KAN HÄNDA!

__________________________________________________





måndag 7 mars 2011

Utflyckt.

Ida har vi varit runt pa utflyckt. Vi borjade pa en marknad, efter ett tag blev jag av med pelle. Jag hittade honom tillsist med en stor kasse pa armen.
"Kolla jag har kopt ett blasspjut som jag tankte vi kan ha i koket."
Jag tror inte det!

Sedan akte vi ut och tittade pa varldens storsta blomma Rafflesia. Den blommar endast en kortperiod varje ar.Blommans doft panminner om ruttetkott... ingen risk att den blir skordad till parfym iaf. Detta fick vi betala 70 svenska spann for att ga mitt i en skog, klattra pa lervaggar etc



En mycket sur marielle. Jag fick inte posa och forsta bilden med blomman tyckte Pelle.....idiot :)

Sedan bar det i vag till gangbroar i tradkronerna och hotsprings. Det var ca 40-50 m hogt. Kul att ha gjort, men det var laksigare med highropes.

Tyvarr kan jag inte visa nagra bilder fran hotsprings, jag ar helt enkelt for hot for att visas upp i bikini samt att Pelle hade glomt badbyxor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar